Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресе мотора 156 1,9 JTD 115 к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тресе мотора 156 1,9 JTD 115 к.с.

    От няколко дни мотора ( 1,9 JTD 115 к.с. ) почна да тресе в ниските обороти на празен ход .
    Някакви идеи ? Знам че трябва да се ходи на диагностика , но искам да съм психически подготвен .
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
    sigpic

  • #2
    Тампоните, как са?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Я дюза, я нещо друго.
      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

      Comment


      • #4
        тампоните са на около 15 хил . км .

        Малко я презорих 5 дена по рано на една рампа и по замириса повече . Може ли да е нещо по съединителя като се има предвид , че съм сменил комплект преди 15 хил т.е. феродото не би трябвало да е много износено дори и след тази простотия .
        А съединителя си отделя както винаги от средата на хода на педала .
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD CF3 115CV {06.01г.} Progression / Limited edition (I) My love
        sigpic

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
          тампоните са на около 15 хил . км .

          Малко я презорих 5 дена по рано на една рампа и по замириса повече . Може ли да е нещо по съединителя като се има предвид , че съм сменил комплект преди 15 хил т.е. феродото не би трябвало да е много износено дори и след тази простотия .
          А съединителя си отделя както винаги от средата на хода на педала .
          Съединителят няма нищо общо с празния ход, но маховикът - да

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Ladjov Покажи съобщение
            тампоните са на около 15 хил . км .

            Малко я презорих 5 дена по рано на една рампа и по замириса повече . Може ли да е нещо по съединителя като се има предвид , че съм сменил комплект преди 15 хил т.е. феродото не би трябвало да е много износено дори и след тази простотия .
            А съединителя си отделя както винаги от средата на хода на педала .
            Съединителя трябва да отделя по ниско долу 2-3 см..От средата нагоре не е добре

            Как е демпферната шайба на коляновия вал ?
            Last edited by eproHD; d.m.y г., 22:09.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              Съединителят няма нищо общо с празния ход, но маховикът - да
              Ако е маховика, ще "тръска" основно при потегляне. Ако друса на свободна, по-добре да заляга зад нещо здраво собственика на такава кола.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                И аз си мисля за дюза.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Може да е прескочил зъб на ангренажа. Погледни го за всеки случай да не стане фал после. 😉

                  Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
                  Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD 150ps+gt2256v hybrid

                  Comment


                  • #10
                    Зависи какво се има в предвид по тресене ... може да е маховиха ако си го прежулил както казваш ти на рампата.
                    Fiat Bravo II 1.4 16v

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                      Зависи какво се има в предвид по тресене ... може да е маховиха ако си го прежулил както казваш ти на рампата.
                      Извинявай, но усещал ли си, как тресе маховик?
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Как се прежулва маховик бре колеги, ай по-сериозно моля. Маховика е в кожуха на скоростната кутия, демек трябва да строшиш долната част на кожуха както и част от картера на двигателя, да не говорим за изпускателните тръби, турбото и турбопътищата.
                        Сложи на 5та скорост и лашни колата за да видиш тампоните на мотора как са. Мотора не трябва да скача в коша. Друг вариант е неравномерна работа от дюзи, там вече ще трябва диагностика или почваш да вадиш кабелите на дюзите един по един, на проблемния цилиндър/дюза няма да усетиш влошаване на работата на мотора.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #13
                          Когато е на полусъединиел дълго време феродовия диск търка маховика, а когато се нагрее 1 желязо не се ли криви ... това ми е логиката, не съм ултра специалист, но съм чувал от хора, че се е случвало. Затова когато е приплъзвал съединителя дълго време и свалиш маховика е посинял от зор.
                          Fiat Bravo II 1.4 16v

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                            Когато е на полусъединиел дълго време феродовия диск търка маховика, а когато се нагрее 1 желязо не се ли криви ... това ми е логиката, не съм ултра специалист, но съм чувал от хора, че се е случвало. Затова когато е приплъзвал съединителя дълго време и свалиш маховика е посинял от зор.
                            От "желязо" до "желязо", Балкан разлика. Ако някога успееш да изкривиш по този начин маховик, обади се да ти купя нов.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              За да успееш да го изкривиш така трябва да го нагрееш до червено, сещай се какво се случва с феродото в този момент. Не че е невъзможно да се счупи някоя пружина или нещо да дефектира, но едва ли е маховика.
                              Да не говорим че ако е разбалансиран може да скъса коляновия вал когато изпадне в резонанс.
                              Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                              Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                              Горе главата, нищо че е празна...

                              Comment

                              Working...
                              X